CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Followers

Thursday, 10 January 2013

I'm back :D

Assalamualaikum,

Selamat tahun 2013 untuk semua. Semoga tahun nie lebih baik dari sebelum nie :)

Lama nya tak update blog, sampaikan password nak log in pun boleh lupa. Loser ~ :(

Memang mengakui diri ini sangat la malas untuk update, selain busy ngan kehidupan di tempat kerja.Pejam celik dah 7 bulan aku bekerja sebagai Halal Exec. cum Quality Assurance nie. Begitu juga kerjaya sebagai tutor di pusat tuisyen yang hampir sebulan lebih. Sebenarnya aku agak terkejut gak kerjaya part time sabagai tutor nie, yela kan.. perangai aku nie tak nampak sebagai seorang yang penyayang dan sabar. Tapi tuh la..semua tuh rezeki dari Tuhan dan peluang untuk berjinak-jinak untuk mengajar nie datang dari best friend aku sendiri di mana dia pun jadikan tutor sebagai part time. Skang nie aku dah suka sangat ngan kerjaya sebagai tutor, aku dapat rasakan kepuasan bila dapat menyampaikan ilmu kepada students. Hm..Skang nie aku teringin sangat nak sambung master, nak jadi lecturer. Harap aku dapat capai cita-cita aku nie. Yela kan..tahun nie umur pun dah 25 kan. Rasa cam dah tua pulak. Tsk tsk.

Sometimes tue rasa nak pegi bercuti jer.. nak release tension. ~ Best nye~


Okay..ni jela serba sedikit aku dapat update mengenai diri aku. Ceria selalu guys :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...